Budování dobrého jména firmy začíná u jednotného vystupování na trhu. Základem pro jednotné vystupování je vizuální styl organizace. Při spolupráci na vizuálním stylu můžeme nabídnout bohaté zkušensti z velkých i malých firem. Vždy po zpracování návrhů značky, nebo započetím práce na značce stávající, provádíme rešerši u patentového úřadu. Snažíme se tak eliminovat možnost nechtěného použití obdobné grafické symboliky jako má konkurence. Návrh značky ověřujeme jak v malém formátu tak ve zvětšené podobě. Díky těmto dílčím ověřováním předcházíme grafickým problémům při reprodukování značky na billboardy i reklamní předměty.
- Spolupracujeme s patentově právními kancelářemi, které zajišťují pro naše zákazníky patentově právní ochranu značky.
- Grafický manuál pro naše klienty vždy obsahuje nejen kodifikaci značky, barevné řešení, zakázané varianty, ale i používání značky v tiskovinách, pracovní oděvy, značení automobilů, řešení značky na obalech a orientační systémy.
- Spolupracujeme s řadou hudebních skladatelů, kteří dle přání složí hudební znělku pro firmu.
- Na přání zákazníka připravujeme vizualizaci značky pro multimediální, internetové či vysílací účely.
- Společně se specialisty na vzdělávání dospělých a psychologii zpracováváme kodex pracovníka organizace. Zde definujeme způsoby vystupování, reagování na vnější podněty a řešení mezních situací. Vždy klademe důraz na zachování dobrého jména firmy.